duminică, 26 iulie 2009

Etapa a 19-a...in imagini sportive

Etapa a 19-a a Turului Frantei a avut loc in 24 iulie, pe distanta de 178 de km, intre Bourgoin-Jallieu si Aubenas, fiind o etapa plata, cu 2 catarari de categorie a 2-a si o catarare de categorie a 4-a.
Etapa a fost castigata in urma sprintului final de catre britanicul Mark Cavendish (pentru a cincea oara in aceasta editie) de la Team Columbia-Highroad in 3h50'35''. In urma rezultatelor din aceasta etapa, tricoul galben a ramas pe umerii spaniolului Alberto Contador de la Astana, cu un timp total de 77h06'18''. De asemenea si celelalte tricouri nu si-au schimbat posesorii din etapa precedenta, astfel: tricoul alb la luxemburghezul Andy Schleck de la Team Saxo Bank, cu timpul total de 77h10'29'' (acesta ramanand si pe locul 2 in clasamentul general la 4'11'' in spatele tricoului galben), tricoul alb cu buline rosii la italianul Franco Pellizotti de la Liquigas, cu 196 de puncte, iar cel verde la norvegianul Thor Hushovd de la Cervelo Test Team, cu 260 de puncte.
In clasamentul pe echipe, pe primul loc a ramas ASTANA, cu timpul total de 229h55'00''.
Aici puteti viziona un rezumat al etapei a 19-a:
sau mai jos o serie de imagini surprinse pe parcursul acestei etape:


Un comentariu:

  1. Buna ziua ,

    Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand franceza pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
    Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
    tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.
    Cum abia am inceput , mi-e greu si ma chinui sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
    adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
    Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

    Va multumesc,
    Cu stima,
    Tudor
    Dictionar Francez - Dictionar Francez
    admin@yahoostatus.ro

    RăspundețiȘtergere

Va rog frumos, indiferent daca v-a placut sau nu acest blog, sa lasati un comentariu!